Eurail

Cyfrowa platforma zapewniająca najlepsze wrażenia z podróży

Podróżowanie bez granic w obrębie Europy z wykorzystaniem przepustki Eurail lub Interrail. Z jednym biletem kolejowym pasażerowie w każdym wieku mogą podróżować do woli przez aż 31 krajów europejskich. Eurail zgłosił się do nas z jasno sprecyzowanym życzeniem, aby poprawić komfort podróży swoich klientów dzięki platformie cyfrowej i zaoferować e-bilety dla swojej grupy docelowej. Celem takiego działania było stworzenie połączeń, które pozostawiają trwałe wrażenia.

Rozwiązanie

nowa aplikacja Rail Planner

W celu poprawy komfortu podróżowania opracowaliśmy wraz z Eurail i Greenberry nową aplikację Rail Planner. Podczas gdy stara aplikacja miała na celu głównie przeglądanie czasów odjazdów, nowa aplikacja skupia się na inspirowaniu i tworzeniu wspomnień.

W fazie Projektowania i Rozpoznania zaprezentowaliśmy prototypy i wersje beta aplikacji Rail Planner dla Eurail i Interrailers. Następnie wykorzystaliśmy ich opinie do ulepszenia aplikacji, dzięki czemu możemy w pełni dostosować platformę cyfrową do preferencji użytkowników.

Aplikacja powinna odciążyć podróżnych przed podróżą, w jej trakcie i po podróży. Dlatego wszystkie funkcje są dostępne również w trybie offline. Ponadto, sam Eurail może z łatwością dodawać informacje o podróżach, aby służyć również pasażerom w innych krajach. Podróżni otrzymują odpowiednie informacje serwisowe i marketingowe, takie jak aktualizacje aplikacji, promocje zniżkowe i aktualne informacje o podróżach za pośrednictwem powiadomień w trybie push.

Rezultat

nowy, niezastąpiony towarzysz podróży

Nowa aplikacja Rail Planner stała się niezastąpionym towarzyszem podróży. Od momentu uruchomienia aplikacji pobrano ją ponad 550 000 razy, a w szczycie sezonu średnio ponad 4 000 podróżnych było aktywnych na platformie każdego dnia. Ponadto, nasze badania pokazują, że z aplikacji korzysta 70 procent użytkowników.

Cyfrowa platforma okazała się być formułą sukcesu dla Eurail.

W tym samym roku przekroczyli oni wszystkie swoje cele, bez konieczności angażowania dodatkowych budżetów marketingowych.