
Rozwiązanie
interfejs konwersacyjny
Niezwykły sprint projektowy z udziałem grupy docelowej doprowadził do powstania koncepcji aplikacji Plastic Afvallen. Wprowadziliśmy tę koncepcję w życie poprzez cyfrowe projektowanie produktów. W rezultacie powstała aplikacja, w której użytkownik ma codzienny kontakt z Markiem Schadenbergiem, Plastic Fit Coachem w WWF. Dzięki codziennym wyzwaniom i wskazówkom, angażują oni grupę docelową w przystępny sposób, zachęcając ją do zmiany zachowania w kwestii odpadów.
Interfejs konwersacyjny zapewnia przekazywanie wiadomości grupie docelowej w osobisty sposób. Aplikacja World Wildlife Fund sygnalizuje nowy sposób prowadzenia kampanii.

Rezultat
zrównoważona koncepcja oprogramowania
Aplikacja PlasticAfvallen była najważniejszym elementem w większej, cross-medialnej kampanii WWF #PlasticAfvallen. Pierwsze tygodnie kampanii zaowocowały już ponad 5 000 pobrań. Interfejs konwersacyjny okazał się być bardzo skuteczny.
Ta nowa forma prowadzenia kampanii oferuje również wiele możliwości dla WWF w dłuższej perspektywie czasowej. Ponieważ wyniki kampanii są teraz mierzalne, jej efekt można zmierzyć za pomocą anonimowej analizy. Na podstawie tych danych są one w stanie zoptymalizować kampanię w międzyczasie i przekazać wpływ aplikacji światu zewnętrznemu. Dzięki swojej przyszłościowej naturze, aplikacja WWF jest aplikacją „wielokrotnego użytku”{ dla innych kampanii, w celu osiągnięcia maksymalnych wyników.